مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-11سياسي

فارس من| تجربه مدیریت جوانان در دهه 60 چراغ راهی برای امروز کشور است


جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ایجاد پویشی در سامانه «فارس من» خواستار استفاده از جوانان در پست های مدیریتی کشور شده و از مسؤولان دولت سیزدهم خواستند اقدام عملی در این موضوع انجام دهند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: جوانان نیروی مولد و سرمایه اصلی هر کشوری محسوب می شوند، و در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی هم هرجا به نقاط قوت کشور در پیشبرد اهداف، نگاه می کنیم، حضور جوانان نخبه و متعهد در راس امور می درخشد، از حضور جوانان در فرماندهی هشت سال دفاع مقدس تا خط شکنی جوانان در پیشبرد اهداف علمی کشور در صنایع مختلفی چون پزشکی، هسته ای و نظامی، همه و همه نشان دهنده حضور پررنگ عناصر جوان، نخبه و انقلابی در راس امور برای درخشیدن است.

صحبت ها و تاکیدهای همیشگی رهبر انقلاب، در رابطه با جوانان و استفاده از ظرفیت این قشر از جامعه و بیانیه گام دوم انقلاب هم به نوعی حجتی است برای مسئولان کشور تا بیش تر از گذشته، به این قشر از جامعه توجه کرده و از آن ها استفاده لازم را بکنند.

در همین راستا از گذشته تا به امروز پویش های زیادی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ایجاد شده که خواستار استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان در پست های مدیریتی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تجربه مدیریت جوانان در دهه 60 چراغ راهی برای امروز کشور است

فارس من| تجربه مدیریت جوانان در دهه 60 چراغ راهی برای امروز کشور است